dostawa i płatności
Sposoby dostawy
W sklepie internetowym opcjanatura.pl wszystkie zamówienia krajowe wysyłamy za pośrednictwem:
- paczkomaty InPost,
- ORLEN Paczka
- firmy kurierskiej,
- odbiór osobisty (na terenie Krotoszyna, szczegóły: odbiór osobisty ),
- przesyłka pobraniowa.
Wysyłka jest wysyłana, zgodnie z cennikiem generowanym przy zamówieniu na podstawie wagi zamówienia i kraju doręczenia.
Paczkomaty Inpost:
- Jest realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, dostawa następuje zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki, metoda wysyłki jest dostępna dla wszystkich produktów.
- Przesyłka jest dostarczana do wskazanego w formularzu zamówienia punktu. .
- Odpowiedzialność za poinformowanie o dostarczeniu przesyłki do punku ponosi firma Inpost.
ORLEN Paczka:
- Jest realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, dostawa następuje zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki, metoda wysyłki jest dostępna dla wszystkich produktów.
- Przesyłka jest dostarczana do wskazanego w formularzu zamówienia punktu. .
- Odpowiedzialność za poinformowanie o dostarczeniu przesyłki do punku ponosi firma ORLEN Paczka.
Przesyłka kurierska:
Jest realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, dostawa następuje zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki, metoda wysyłki jest dostępna dla wszystkich produktów.
Przesyłka pobraniowa:
Jest realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, dostawa następuje zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki, metoda wysyłki jest dostępna dla wszystkich produktów.
Dodatkowe informacje:
- Towar zamówiony w dzień roboczy do godziny 12.00 wysyłamy w ten sam dzień. Towar zamówiony po godzinie 12.00 wysyłamy kolejnego dnia roboczego. Dokładamy wszelkich starań, aby terminy te były nieprzekraczalne, w przypadku opóźnień staramy się informować drogą mailową.
- Po wysłaniu paczki informujemy mailowo z zmianie jej statusu. Dokładnie paczkę można śledzić na indywidualnej stronie jaką generujemy do każdego zamówienia.
- Jeśli w terminie wskazanym na stronie przewoźnika paczka nie została dostarczona, prosimy o kontakt.
- Prosimy o dokładne obejrzenie przesyłki przed jej odebraniem. Jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia sugerujemy otworzyć paczkę przy kurierze/w punkcie. W przypadku uszkodzenia zawartości należy sporządzić wraz z kurierem / w punkcie protokół szkody.
Sposoby płatności
Udostępniamy następujące formy płatności:
- Kartą kredytową/płatniczą.
- Szybkim przelewem elektronicznym za pośrednictwem Przelewy24 – lista dostępnych banków jest widoczna po przejściu na stronę płatności.
- Przelew BLIK za pośrednictwem Przelewy24.
- Płatność za pobraniem.
Nie pobieramy opłat dodatkowych za żadną z powyższych form płatności.