Regulamin Opcja Natura

dostawa i płatności

Sposoby dostawy

W sklepie internetowym opcjanatura.pl wszystkie zamówienia krajowe wysyłamy za pośrednictwem:

  • paczkomaty InPost,
  • ORLEN Paczka
  • firmy kurierskiej,
  • odbiór osobisty (na terenie Krotoszyna, szczegóły: odbiór osobisty ),
  • przesyłka pobraniowa.

Wysyłka jest wysyłana, zgodnie z cennikiem generowanym przy zamówieniu na podstawie wagi zamówienia i kraju doręczenia.

Paczkomaty Inpost:

  • Jest realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, dostawa następuje zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki, metoda wysyłki jest dostępna dla wszystkich produktów.
  • Przesyłka jest dostarczana do wskazanego w formularzu zamówienia punktu. .
  • Odpowiedzialność za poinformowanie o dostarczeniu przesyłki do punku ponosi firma Inpost.

ORLEN Paczka:

  • Jest realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, dostawa następuje zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki, metoda wysyłki jest dostępna dla wszystkich produktów.
  • Przesyłka jest dostarczana do wskazanego w formularzu zamówienia punktu. .
  • Odpowiedzialność za poinformowanie o dostarczeniu przesyłki do punku ponosi firma ORLEN Paczka.

Przesyłka kurierska:

Jest realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, dostawa następuje zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki, metoda wysyłki jest dostępna dla wszystkich produktów.

Przesyłka pobraniowa:

Jest realizowana od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00, dostawa następuje zazwyczaj w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki, metoda wysyłki jest dostępna dla wszystkich produktów.

Dodatkowe informacje:

  1. Towar zamówiony w dzień roboczy do godziny 12.00 wysyłamy w ten sam dzień. Towar zamówiony po godzinie 12.00 wysyłamy kolejnego dnia roboczego. Dokładamy wszelkich starań, aby terminy te były nieprzekraczalne, w przypadku opóźnień staramy się informować drogą mailową.
  2. Po wysłaniu paczki informujemy mailowo z zmianie jej statusu. Dokładnie paczkę można śledzić na indywidualnej stronie jaką generujemy do każdego zamówienia.
  3. Jeśli w terminie wskazanym na stronie przewoźnika paczka nie została dostarczona, prosimy o kontakt.
  4. Prosimy o dokładne obejrzenie przesyłki przed jej odebraniem. Jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia sugerujemy otworzyć paczkę przy kurierze/w punkcie. W przypadku uszkodzenia zawartości należy sporządzić wraz z kurierem / w punkcie protokół szkody.

Sposoby płatności

Udostępniamy następujące formy płatności:

  1. Kartą kredytową/płatniczą.
  2. Szybkim przelewem elektronicznym za pośrednictwem Przelewy24 – lista dostępnych banków jest widoczna po przejściu na stronę płatności.
  3. Przelew BLIK za pośrednictwem Przelewy24.
  4. Płatność za pobraniem.

Nie pobieramy opłat dodatkowych za żadną z powyższych form płatności.