Regulamin Opcja Natura

Regulamin Programu Lojalnościowego „Moja Opcja Natura”

I. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem Programu Lojalnościowego „Moja Opcja Natura” (dalej: „Program”) jest Opcja Natura z siedzibą w ul. Kościuszki 8C/7, 63-700 Krotoszyn, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Krajowy Rejestr Sądowy pod numerem 0001062240 posiadająca NIP 6211846895, REGON 526612983, działająca pod adresem www.opcjanatura.pl. Szczegółowe dane Organizatora oraz postanowienia dotyczące działalności sklepu internetowego opcjanatura.pl określa Regulamin sklepu internetowego, stanowiący integralną część niniejszego Regulaminu.
  2. Program prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wyłącznie za pośrednictwem serwisu internetowego opcjanatura.pl.
  3. Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i bezpłatne.
  4. Program trwa od 3 czerwca 2025 do czasu jego odwołania.
  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu Internetowego www.mothersprotect.com, dostępnego na stronie Sklepu, a w przypadku sprzeczności pomiędzy zapisami niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu Sklepu, zastosowanie znajduje niniejszy Regulamin.

II. Definicje

Na potrzeby niniejszego Regulaminu poniższe pojęcia oznaczają:

  • Program – Program Lojalnościowy „Moja Opcja Natura” opisany w niniejszym Regulaminie.
  • Regulamin – niniejszy dokument określający zasady Programu.
  • Organizator – Opcja Natura, o której mowa w punkcie I.
  • Sklep – sklep internetowy działający pod adresem opcjanatura.pl.
  • Uczestnik – osoba fizyczna będąca pełnoletnim, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna, która założyła Konto oraz zapisała się do Programu.
  • Konto – indywidualne konto Uczestnika w Sklepie.
  • Punkty – jednostki przyznawane Uczestnikom w związku z aktywnościami określonymi w części IV Regulaminu.
  • Poziom – stopień uczestnictwa w Programie, determinujący kurs naliczania Punktów (Drzewo, Księżyc, Pełnia).
  • Program Poleceń – moduł Programu umożliwiający zdobywanie Punktów za rekomendację Sklepu nowym Uczestnikom.
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  • Przewoźnik
    • wybrany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia sposób dostawy Zamówienia.

III. Uczestnictwo w Programie

  1. Do Programu mogą przystąpić osoby posiadające aktywne Konto w Sklepie.
  2. Aby dołączyć do Programu, Uczestnik będący już zarejestrowanym użytkownikiem powinien:
    • zalogować się na Konto i w zakładce „Punkty Lojalnościowe” wybrać opcję przystąpienia do Programu, lub
    • podczas składania Zamówienia będąc zalogowanym, wyrazić chęć uczestnictwa w Programie.
  3. Nowi klienci zakładają Konto, a następnie zapisują się do Programu w sposób opisany w ust. 2.
  4. Uczestnik może w każdej chwili zrezygnować z Programu w zakładce „Punkty Lojalnościowe” na swoim Koncie. Rezygnacja wiąże się z utratą wszystkich niewykorzystanych Punktów; ponowne przystąpienie nie skutkuje przyznaniem wskazanego w powitalnym bonusu.
  5. Uczestnik może uczestniczyć w Programie tylko raz w jednym czasie.

IV. Punkty

  1. Punkty naliczane są za działania Uczestnika na rzecz Sklepu:
    • wartość zamówienia (bez kosztów przesyłki), dopisywane po skutecznym dostarczeniu zamówienia, na zasadach szczegółowo opisanych w pkt. 12.
    • zapisanie się do Programu, dopisywane po zapisaniu, na zasadach szczegółowo opisanych w pkt. 13.
    • polecenie nowego Uczestnika, dopisywane na zasadach opisanych w par VIII,
    • napisanie opinii o produkcie, dopisywane po weryfikacji napisanej opinii - ok. 24h, na zasadach szczegółowo opisanych w pkt. 14.
  2. Punkty przyznawane są od momentu przystąpienia do Programu; aktywności sprzed dołączenia nie są punktowane.
  3. Stan salda Punktów Uczestnik może sprawdzić:
    • na swoim Koncie w zakładce „Punkty Lojalnościowe”,
    • na etapie składania Zamówienia w koszyku, pod warunkiem zalogowania.
  4. Punkty nie łączą się z kodami rabatowymi - nie jest możliwe wykorzystanie Punków w zamówieniu, w którym użyto kodu promocyjnego.
  5. Ilość Punktów przyznawanych w zależności od kwoty dokonanego Zakupu liczona jest w następujący sposób:
    • POZIOM BRZEWO: każde wydane 1 (jeden) złoty na kosmetyki = 1 Punkt w programie.
    • POZIOM KSIĘŻYC: każde wydane 1 (jeden) złoty na kosmetyki = 1.15 Punkt w programie.
    • POZIOM PEŁNIA: każde wydane 1 (jeden) złoty na kosmetyki = 1.25 Punkt w programie.
  6. W przypadku gdy po przeliczeniu należnych Punktów, miałyby powstać Punkty niepełne lub Punkty w ułamkach, to liczba Punktów podlega zaokrągleniu w dół – do pełnego Punktu.
  7. Punkty nie podlegają wymianie na pieniądze. Punkty nie są pieniądzem elektronicznym.
  8. Punkty są przyporządkowane do danego Konta Uczestnika i nie ma możliwości ich przenoszenia pomiędzy Kontami.
  9. Organizator ma prawo do organizowania okazjonalnych promocji w ramach Programu lojalnościowego, polegających w szczególności m.in. na przyznaniu większej ilości Punktów przez określony czas. Warunki promocji, o której mowa w zdaniu poprzednim, zostaną każdorazowo podane na stronach internetowych Sklepu.
  10. Utrata punktów następuje:
    • po roku bez dokonanego zamówienia w sklepie,
    • po rezygnacji z uczestnictwa w programie.
  11. W przypadku, gdy Uczestnik skorzysta z ustawowego prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, częściowego prawa odstąpienia od umowy sprzedaży lub prawa zwrotu w ramach gwarancji Towaru lub Towarów, oferowanej przez Organizatora - Punkty naliczone za dany Towar lub Towary, które zostają przez Uczestnika zwrócone w ramach powyższych praw, są odejmowane od zebranej puli Punktów, wskazanej na Koncie Uczestnika. Punkty odejmowane są w ciągu 24h od skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży lub zwrotu w ramach gwarancji.
  12. Punky za wartość zamówienia przyznawane są po skutecznym doręczeniu paczki z zamówieniem. Za skuteczne doręczenie uznaje się informację o fakcie skutecznego dostarczenia przekazaną z systemu informatycznego Przewoźnika do systemu informatycznego Organizatora.
  13. Punky za zapisanie się do programu są przypisywane po zapisaniu się do programu. Jest to bonus jednorazowy, co oznacza, że nie będzie przyznany po rezygnacji i ponownym zapisaniu się Uczestnika.
  14. Punky za napisanie opinii o produkcie są przyznawane po napisaniu unikatowej opinii dotyczącej produktu w serwisie opcjanatura.pl. Za unikatową opinię uznaje się jedną opinię za jeden unikatowy produkt. Punkty za opinię zostaną przyznane po weryfikacji, najpóźniej do 24h po napisaniu opinii.

V. Poziomy uczestnictwa w Programie Lojalnościowym

  1. Program obejmuje trzy poziomy: Drzewo, Księżyc, Pełnia.
  2. Uczestnik rozpoczyna Program na poziomie Drzewo.
  3. Po osiągnięciu progu 2000 Punktów, Uczestnik awansuje na poziom Księżyc.
  4. Po zgromadzeniu 3000 Punktów, Uczestnik awansuje na poziom Pełnia.
  5. Kurs naliczania Punktów w zależności od poziomu:
    • Drzewo: 1 PLN = 1 punkt,
    • Księżyc: 1 PLN = 1.15 pkt,
    • Pełnia: 1 PLN = 1.25 pkt.

VI. Wymiana punktów

  1. Wartość jednego Punktu przy wymianie na zniżkę wynosi 0.05 PLN.
  2. Uczestnik może wykorzystać zgromadzone Punkty podczas składania Zamówienia, obniżając jego wartość (bez kosztów przesyłki).
  3. Punkty są stosowane przed naliczeniem innych opłat, nie można łączyć wymiany Punktów z kodami rabatowymi.
  4. Uczestnik może wymieniać Punkty jedynie podczas dokonywania Zamówienia w Sklepie Internetowym.

VII. Program Poleceń

  1. Uczestnik może polecać Sklep opcjanatura.pl, wysyłając zaproszenie za pomocą formularza poleceń dostępnego w zakładce „Punkty Lojalnościowe” na swoim Koncie.
  2. Za skuteczne polecenie uznaje się polecenie, gdy polecona osoba:
    • założy nowe Konto,
    • dokona pierwszego Zamówienia,
  3. Za skuteczne polecenie osoba polecona oraz polecająca otrzymuje 100 Punktów.
  4. Punkty za polecenie zostaną przyznane po pozytywnej weryfikacji, nie później niż w ciągu 24 godzin od złożenia Zamówienia przez poleconego.
  5. Polecenie jest skuteczne wyłącznie w przypadku osób, które nigdy wcześniej nie były zarejestrowane w Sklepie oraz nie dokonały żadnych Zamówień.

VIII. Zakończenie uczestnictwa w Programie Lojalnościowym

  1. Uczestnik może wypisać się z Programu w dowolnym momencie poprzez zakładkę „Punkty Lojalnościowe” na Koncie.
  2. Wypisanie skutkuje utratą wszystkich zgromadzonych, niewykorzystanych Punktów.
  3. Ponowne przystąpienie nie skutkuje przyznaniem ponownego bonusu powitalnego.
  4. Organizator może zawiesić lub zakończyć Program lojalnościowy. Uczestnik zostanie o tym poinformowany, przynajmniej 14 (czternaście) dni przed zawieszeniem lub zakończeniem Programu lojalnościowego. Informacja ta zostanie przekazana także na stronie internetowej Sklepu internetowego.
  5. Z ważnych powodów Organizator może zawiesić lub wypowiedzieć Uczestnikowi uczestnictwo w Programie i rozwiązać umowę. Za ważne powody, o których mowa w zdaniu poprzednim, uznaje się udostępnienie Konta osobie nieupoważnionej, nadużycie lub inne naruszenia Regulaminu w tym Regulaminu Sklepu związane z niniejszym Programem lojalnościowym. Wypowiedzenie wymaga wskazania przyczyny wypowiedzenia uczestnictwa w Programie lojalnościowym.

IX. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące naliczania i wymiany Punktów Uczestnik może zgłaszać drogą elektroniczną na adres: sklep@opcjanatura.pl.
  2. Reklamacja powinna zawierać dane Uczestnika, opis niezgodności oraz dowody w postaci numeru Zamówienia lub zrzutów ekranu.
  3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Regulaminu sklepu internetowego opcjanatura.pl oraz obowiązujące przepisy prawa polskiego.